SKATT eller søppel…?

Under alt dette…

var det en som gravde frem en skatt…

Eller er det en skatt…?

Endel av meg vil beholde dette steingulvet…

som ble gravd frem under en halvmeter “søppel”…

Endel av meg vil legge støp på , isolere og legge “ordentlig gulv” på…,

i dette tilfelle bambusgulv ,

som jeg allerede har kjøpt og har på lager.

Rommet som nå er ribbet for alt, skal bli til 2 soverom og en kjellerstue.

Jeg lurte på om jeg simpelthen skulle beholde det robuste steingulvet som var fra en svunnen tid,

da mine foreldre hadde dagligvarebutikk her i kjelleren…

MAMMAS matkasser…

Kanskje jeg skal legge bambusgulv på de to soverommene og beholde steingulvet i kjellerstuen?

Ja, jeg er ” steingal…”

og siden jeg er så usikker spør jeg byggmesteren

og dere.

Hva synes dere jeg skal gjøre?

7 kommentarer
    1. Jeg hadde beholdt det! Det ser jo knallflott ut. Underetasjen her er så idiotisk at det ennå er veggtilveggteppe ..og det er lagt rett på betonggulv av den som en gang bygde huset. Varmekabler i betongen, jada, men…jeg kan ikke fjerne teppene, for da må jeg legge gulv av noe slag. Det har ikke jeg råd til. Må først bli litt rik..hehe.

    2. Steingulvet var veldig fint, spørsmålet er hvor kaldt det kommer til å bli? Du kan jo beholde det, og se hvordan det blir, og så kan du jo evt legge gulv oppå der igjen senere hvis det viser seg å ikke være så gunstig.

    3. Dersom det er varmekabler der kan du jo ha det, men er det uten så suger det varme og blir iskaldt. Steingulv uten varme og mye isolasjon under blir ikke bra i vårt land. Kulda krype inn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg