VENTER….på megler

Så sitter jeg her…

og venter på megler…

Sommerfuglene i magen er på plass, for det er veldig spennende å ha visning…

Jeg har ikke tenkt å være tilstede selv, men håper det kommer noen, for det ligger mye arbeid bak med rydding og vasking…

Spesielt når man ikke har vært helt alene den siste uken…

Her er ganske mange små fingermerker rundt om , jeg må ha på meg brillene og inspisere…:)

Det har vært mange mennesker i huset mitt siste uken , men i dag håper jeg det blir rekord.

Kjipt å ordne til om ikke det kommer noen hverfall…

Kryss fingrene for meg!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så flott det ser ut 🙂 Skikkelig fin leilighet, og sikkert svinedyr? 😮 Du hadde det jammen fint der. Så fint er det IKKE her skal jeg love deg, MEN jeg har sånn huskedame jeg også 🙂

      1. Takk! Ja, jeg vet du har en slik huskedame, var der jeg så den først. Jeg har lånt den av min søster, var hun som kjøpte den…:)

    2. Dette blir spennende ja.. Utrolig fint hos deg i alle fall.. Håper salget går “lett”..og at du får det fint dit du flytter <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg