Truffet av en tretthet…

Tusen takk, men vi har fått nok nå…

utrolig at fuglene finner maten sin i alt det hvite som omkranser matstasjonen i hagen, men det gjør de…

Det var nervepirrende å kjøre hjem fra jobb i dag tidlig,

jeg har nok aldri  brukt så lang tid, men det var nødvendig…

Kjenner også på en takknemlighet over alle som kom seg helskinnet hjem fra helgeturen, og har all forståelse for de som valgte bort besøk her hjemme i dag/går…

Har vært en slik dag man ikke behøver å ta bilen om man ikke må…

Lørdag var det ikke fullt så ille, og fint at yngstesønn tok seg tid til en overnatting og til litt turgåing både kveld og dag…

med en mor som kjenner seg igjen i Øde sine ord: “Jeg ble truffet av en tretthet”.

En facinerende ung mann den Øde som er med på kjendisfarmen i år…

Januar har føltes litt slik. Å være truffet av en tretthet…

Jeg teller over nattevaktene mine og ser jeg har jobbet mer enn en full stilling…

Så kanskje noe av grunnen til tretthet…

Jeg har hatt håp som har spiret en liten stund, for så å ha gått i vasken…, men avløst av nye håp.

Håp om å komme seg litt bort… Men det er enda en stund til sommeren…

 

Januar har også  vært både håp,  tro, og beundring av en mage som har begynt å bli stor…

Jeg har vært hos eldste sønn og samboer en tur og sett på han som vokser seg frem…

Mai blir en vente- måned, for flere enn min familie…,

blir en ordentlig babyboom måned i år har jeg hørt…

 

Januar er forbi og den har vært raus med fine dager.

og fin har den vært i mørket også

Her fra Galdhøpiggen…

Neida…:) Bare et lite berg. Er ikke fjell her i området jeg bor…

Men er god utsikt fra denne haugen som har navnet Blommenuten. Selv i mørket.

Jeg fikk egentlig ikke lov av mor å gå på mørketur på glatten, selv om jeg har nyinnkjøpte brodder…

For jeg kunne bryte beina…:)

Men jeg hadde med han her som står med hodet inni skyene…

Synes det var et litt tøft bilde og måtte ha det med.

 

For alle som er truffet av tretthet : Det blir lysere på alle måter

Det tror jeg på!

Bare skrik og gap og omfavne lyset, så sant du får en sjanse til det…

Ønsker alle en fin februarmåned!

10 kommentarer
    1. Holder med snø her også..selv om det ikke er fullt så mye som hos deg 🙂 Liker Øde , fin personlighet ! Hyggelig med ny baby på vei i familien da.. Flotte bilder her..og det nederste var jo helt magisk <3

    2. Altid like kjekt å lesa dine innlegg😃Trøtt og lei e eg, men trur da e lov🙈No går da mot vår og da e fint🌞Skjøl om eg lika snø også, blir så lyst og fint ute👍Så kjekt å høyre og sjå barna som skreia i bakken her ute😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg