SOM Å TELTE?

Ikke at jeg er syk, men det har blitt mange timer her i dag…

Når vinduene i stuen har “blåst bort” er det bare å holde seg på soverommet .

Og noe verktøy på kjøkkenet…

Blir omtrent som å telte om jeg skal være i etasjen over…

jeg våknet tidlig av en hel “hær” som drev og klatret opp og gjorde seg klar, og en som ropte hallo. Jeg måtte jo gi meg til kjenne da…,

men siden jeg jobber de neste tre nettene hadde jeg ikke til hensikt å stå så tidlig opp…

så jeg klorte meg fast i sengen og hadde i alle fall øynene lukket en stund til.

Etter å ha tatt en tur ut bare for å gå litt, på haugen -sol gjennom skylaget …, og til sjøen-ingen svane der i dag?…,

gikk jeg inn igjen og da hadde det forandret seg litt kan man si…

Vinduene og 2!!! nye terrassedører på plass .

Men varmepumpen får forbli av i kveld og i natt for tilsetninger mangler og  her drives ikke med kråkefyring”…

Håper bare ingen stjeler verktøyet…

Er så utålmodig etter å få det ferdig nå.

Det er ganske slitsomt når det pågår gjennom flere uker…

De sa de skulle komme igjen i morgen og jeg håper jeg ikke hørtes bisk ut-for det er flinke ungdommer som holder på…

Men jeg sa at de fikk ikke lov å rope hallo i morgen tidlig, jeg skulle sove etter nattevakt  og hadde propper i ørene…:)

 

5 kommentarer
    1. Synes de har holdt på forferdelig lenge allerede, kan ikke se for meg hvor kjedelig det er å bo i det styret. Håper du får sove likevel og at de blir ferdig snart!

    2. Sånt er slitsomt ja… men deilig at vinduene/dørene er på plass nå da ! Fint å få ting i orden.. Ønsker deg en fin morgendag…selv om dagene dine oftest kanskje starter ved kveldstid <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg