“Slaraffendag” som ble til turdag…

Seilbåt på sjøen er noe av det fineste…

Gårdsdagen tenkte jeg at jeg bare skulle være inne og sysle og ta det heeelt med ro og lese, strikke og bake noe…

Så ikke så fint ut værmessig før utpå dagen…

Om ettermiddagen dro Sølvi og jeg på kystpasstur til Bjorøy bl.a.

Passerte disse på veien, var en hel flokk med store og små forresten…

og vi går forbi en historisk plass. Det må ha vært vakkert med en steinkirke her…

Vi hadde en lang pause ved en strand, var ikke så varmt at det ble bading men noen gjorde det og…

Klipp i kystpasset fikk jeg og  vi stopper på tilbakeveien ved kirkesteinene igjen, før vi kjører avgårde til neste klippepost som er nærmere hjemme…

Larslibua på Straume er en dagshytte , bare en liten spasertur fra Foldnes kirke.

Her kan man gå inn

Her er bøker og sitteunderlag. Et greit mål å gå, kanskje spesielt i regn og uvær?

Det er grusvei hit, så en fin mulighet for alle. Den siste biten av turen begynte det å regne og da jeg var vel innenfor døren hjemme høljet det ned. Jeg synes vi var heldige!

 

4 kommentarer
    1. Det ble en innholdsrik dag. Så hyggelig å se ulike sted gjennom.dine bilder.
      Tenkt å bade på sjøen i går, men så kom nordenvinnd:)
      Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg