Skogsøy

En tur til Skogsøy er en tur til havet…

I går var vi 4 voksne. Vi to eldste skulle bare gå en liten bit av veien, mens min sønn og samboer dro hele veien til havet…

Mor og jeg stoppet og tok oss en liten rast når det begynte å bli bratt.

Da skyldte vi på hverandre…:) Jeg ville hun skulle passe på hjertet sitt og hun mente jeg ikke skulle gå så langt siden jeg ikke er helt restituert etter bihulebetennelse…

Vi dro hjem til mor igjen, hun laget middag mens jeg som vanlig bar ting og tang ut av bilen og plasserte på loft og i kjeller og til og med kjøkkenskapene har jeg begynt å innta…:) Bilen min blir lastet hver gang jeg tar turen til Øygarden, for om en måned er det her jeg bor…

En fin dag på alle måter og jeg kjenner jeg er trett så tidlig på natt.

I morgen, dvs. i dag, er det barnepass og nattevakt, så kanskje på tide å finne puten…

4 kommentarer
    1. Så flott sted å være på tur..fine bilder også 🙂 Greit å ta med litt og litt i flytteprosessen .. Ønsker deg ei fin ny uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg