PT i år …?

“Da blæs kvitt” i dag, og jeg hadde såvidt begynt å ta på meg diverse ulltøy da det i tillegg begynte å sludde…

Det ble ingen tur ut i dag!

Jeg vet jeg må begynne å bevege meg mer om planene for i sommer skal bli noe av, men det er stor forskjell på å gå ut i storm og sludd til å gå i sommervær langs strand og småbyer i Portugal og Spania…

Håpet er at vi skal gå pilgrimstur i år, og jeg kommer nok tilbake til det senere når vi ser om det blir noe av, men i år har jeg godt håp om det…

En kald dag for noen dager siden kjørte jeg mor i et ærend, og mens jeg ventet tok jeg meg en tur i området hun skal flytte inn i om noen måneder…

Vet ikke hvem av oss som gleder seg mest…:)

Ellers gikk jeg en dag en ny kystpassløype like i nærheten av meg, håper hvertfall den blir klar og blir en av de nye kystpassturene…

 

Nå har jeg tre jobbenetter foran meg og vet at det er liten sjanse for noen tur ut  de neste dagene, da jeg  sover de bort. Da må det hverfall bli mørketurer, for mørkt er det kl. 17, men det blir bedre, jeg savner å gå tur ut, har vært altfor få dager over dørstokken hittil denne måneden…

8 kommentarer
    1. Jeg måtte ut i dag også for jeg trenger frisk luft og blir deprimert å ikke kunne vandre ute. Men det har vært mye storm i det siste.
      Pilgrimstur høres interessant ut. Jeg kunne tenke meg å reise på ferie utenlands, men jeg må bli frisk først. Fine bilder forresten. Lykke til.med deg.

    2. Du har i allefall fine omgivelser å gå tur i… Turlyst kan komme ann på både vær og dagsform..men viktig å bevege seg litt og deilig å få vært en tur ute 🙂 Får håpe det blir pilgrimstur da..og at “gåformen”er i orden til da.. Fin helg videre <3

      1. Ja, jeg har…ja, de været , jeg er fremdeles ikke flink, men i morgen blir det ut i regntøy…
        Ja, jeg skal snart begynne å legge meg i selen…:)

    3. Takk for fin lesing Eli🤩Seint men Godt Nyttår te deg og dine. Jåpa du får til den pilgrimsturen👍Har ikkje godt sjøl, men kjenner flere som har gått. Så må du ha ein fin dag og god bedring te mammo. Klem🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg