ORD OM HÅP…

 

 

Jeg mistet håpet

men du gikk bak

 

plukket det

forsiktig opp

og bar det videre

 

til jeg orket

å bære det selv

 

Det traff noe i meg å lese det, var bare så nydelig og enkelt skrevet. Jeg vet ikke hvem som står for diktningen, men fant det på en side av Marianne Bjerke, som deler vakre dikt.

 

Bildet over er fra en fotobok jeg fikk av en søster og som jeg ble rørende glad for til jul…

Den har mange bilder fra vandreturen vår i juni på Caminoen …

Vi gikk forbi dette motivet, og fikk noe å reflektere over og snakke om der vi vandret i vei…

 

5 kommentarer
    1. Ja det var noen vakre ord og fint det bildet ..husker jo innlegg fra den vandreturen dere hadde.. Har sett inlegget om “årets gang” også..Riktig godt nytt år til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg