OPPSKRYTT!

Ja, jeg synes det er oppskrytt…

ikke Hugin og Mudin da…

Vottene som søster strikket har aldri vært brukt mer

enn nå de siste ukene…

Men å vandre rundt i alt dette hvite…

det synes jeg er oppskrytt

I dag tok jeg på meg gamasjer som jeg har fått hos de i søre enden…

Det bør man ha på når man skal ta seg fremover der ingen har tråkket før…

Eller aller helst skulle man hatt på seg ski…

Jeg har tenkt på det noen dager. Å prøve å gå på ski. Det står et par i uteboden,  og noen skisko på loftet…

Og selv om de er noen numre for store,-for de er ikke mine-, så kan det jo hende jeg kan benytte de…

Jeg har ikke stått på ski siden jeg var ganske liten. Det har aldri vært noe jeg har hatt lyst til…

Før nå. Når man bare kan kaste på seg skiene rett utenfor døren.

Om jeg skulle våge, så håper jeg alle forstår at de ikke må ringe en spesiell ambulanse…

For det kan  hende det både ser  og høres noe unormalt ut om jeg tar på meg skiene og farer avgårde…

I morgen blir det ikke. Da skal jeg hente en i barnehagen og en på skolen.

Jeg håper jeg kjenner igjen han i barnehagen, for han mistet sin første tann i dag/går…

og så må jeg huske å ta med en gammel koffert med et gammelt instrument i , for jeg har så lyst at 8-åringen skal få en aha-opplevelse av viktigheten av å lære seg noter…

Ja, det er fint ute om dagene, hvitt og blått, og dagene har fått flere lystimer!

Her har jeg stabbet meg opp på en haug for å dokumentere all snøen vi på forunderligvis har fått liggende så lenge , og enda skal det bli kaldere dager i tiden fremover…

Heldige dere som liker dette underlaget, og jeg greier  å glede meg over synet…

 

 

3 kommentarer
    1. Hmmm – jeg er så enig med deg – det er ikke så stas med for mye snø… men pent er det – og bildene dine er flotte! Håper du har kosa deg med gullungene – og ja, det er viktig å lære seg noter (varmer mitt korpshjerte, hihi)! Klem <3

      1. Ja, jeg har kost meg…:) Er litt åpenbaring når man lærer noter 🙂 Jeg har selv spilt i korps i mange år og kjøpte i voksen alder trompet som jeg hadde noen år. Nå angrer jeg på at jeg bare solgte den…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg