Nå er det slutt…

Bilder av våte roser…

Vel, noe regn har vi hatt, men jeg vil ikke klage over det…

Gårdsdagen fløy fort. Vi hadde noen timer besøk av den aller minste i flokken og min sønn og samboer. Det var aller første hjemme-hos-farmor-besøk.

Etter middag ble det forflytting av svenskene.

Familien på tre skal låne hus hos min andre datter der huset nå er tomt, bare en katt som helt sikkert synes det er godt med selskap og stell…

I natt var vi bare tre igjen. Han som ordner trappen må være her til i kveld.

I kveld er det slutt.

Slutt på nesten 5 ukers ferie.

Jeg gleder meg ikke til å begynne på nattevakter igjen, det er slitsomt å snu døgnet igjen, men vet det vil gå seg til etterhvert…

Har jeg tid i natt, skal jeg lese gjennom alle innleggene mine disse ferieukene, slik at jeg synes litt mindre synd i meg selv…:)

 

8 kommentarer
    1. Du skriv så fint om opplevelsene dine🤩Kjekt du har mange rundt deg😘Du må ha lykke til med jobben. Og du har mange fine sommerminner og “leve” på. Klem

    2. Vakkert med roser både våte og tørre ! Bra du har hatt en fin sommer og feire da.. litt “trått”å komme i gang med hverdagene igjen.. men kan være fint det også.. Mannen har hatt ei uke ferie og har tre igjen.. og da nærmer det seg høst… Sommerklem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg