MEN GRESSET ER GRØNT….

 

Juni har ikke vist seg fra sin beste side på mine kanter i år…

Men gresset er da grønt…

Bonden begynte å slå gress her i går, og traktoren kjørte rett foran soveromsvinduet mitt uten at jeg på noen måte registrerte det, etter nattevaktssovingen…

og her, bare en 20-minutters gange kunne jeg ha tatt meg et forfriskende bad…

om det hadde vært sommertemperatur…

Noen flotte svaberg å sole seg på …

Og jeg har gått markaturer og blitt våt på beina…

Men det er godt å bo på landet, i hvertfall om sommeren,

og gresset er da grønt…

4 kommentarer
    1. Akkurat i dag er det grei temperatur her, og litt sol. Men..nå er folk kommet hjem fra jobben, og du skulle hørt på alt det jæv** bråket her. Det er gressklippere, motorsager, kantklippere, – lurer på om noen driver og ruser motorsykkelen sin også nedi veien her. Det er stillere når det regner 😁. Jeg må legge til at jeg klager ikke, er vant til lyder. Det er bare sånn utrolig forskjell mellom finværsdager og regnværsdager her. Det er jo bra folk er kjappe til å komme seg utendørs. Jeg sitter jo med åpen verandadør, så da høres alt så mye bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg