MÅ det feires…?

4 søstre, en som kaster løv og liker høsten…

Meg selv i hvit jakke , er vel ikke sikker på at jeg liker hverken høst eller feiring…

Men er veldig glad for å tilbringe en hel helg med søstrene mine da.

Alle 6 kunne heldigvis “rotte seg sammen” en hel helg i oktober …

Da føltes det ikke ille i det hele tatt å feire…

 

Jeg har fått blomster gjennom to oktoberuker…

Så kan jeg samtidig vise bilder av stuen ovenpå som jeg har gjort, -og fremdeles holder på å gjøre,

til MIN…

Her fra fredagskvelden da jeg ventet på søstrer som skulle komme…

I gangen utenfor her for nesten 14 dager siden var det helt mørklagt, gulv, vegger og tak til oppussing og egentlig bare rot. Så det var virkelig ikke optimalt å invitere til festligheter…

Først i går ble det lys og jeg har fått fine vegger og tak ser jeg…

Det har likevel vært folksomt her i kaoset

med besøkende to helger på rad, og noen innimellom.

Jeg gruet meg litt på forhånd til dette med feiring, runde dager får meg til å kjenne meg

ja, mye eldre da…:)

Og mange gaver av alle slag har jeg fått, ( vil komme ett ekstra innlegg av det)

Det har vært kakespising , litt mye kakespising for min del, for man kan jo ikke kaste heller…

Tilbake til første helg

Vi dro til byen for å spise middag-vi to foran her er eldst og yngst, jeg bar henne til dåpen da jeg var 17 år…

Lørdag 1.oktober feiret jeg 60-årsdagen min, og plutselig kjentes det ikke så ille ut lenger…

Jeg er jo tross alt bestemor til 4 gutter-og i februar kommer det en prins til…,

så ja, da kjennes det  greit å være 60 år…

Skål da! Litt vin i glasset og en tung hodepynt jeg fikk utlevert og hadde på hodet i 5 minutter…

Etter mye god mat for alle ganer dro vi rett og slett hjem igjen til meg og fortsatte med det vi er veldig flinke til…

skravle og le utidesmåtimer…

Og dessuten fikk jeg fine ord , som jeg helt sikkert ikke fortjente, men tok til meg likevel…

Kjente meg veldig, veldig heldig…

10 kommentarer
    1. Gratulere så masse her også. Hva er alternativet om vi ikke ble eldre? Det pleier vi å si her. For jeg har så mange jeg kjente som aldri fikk feire verken 50 eller 60. Hipp hurra for deg og vakre søstre. Du har fortjent hvert ord, tenker jeg. Koselig å være sammen, og jeg skal kanskje treffe alle mine fire søsken til helga som kommer. Stort spenn i alder her også!!!!Men vi vet ikke enda om vi kan, for nå har en av mine cellegiftkur på gang. Så jeg er så glad når du kunne samle dine og feire! Hurra! God helg i din vakre stue. Klemsiklem:)

      1. Ja, det er det samme jeg har sagt, hva er alternativet liksom…Uff den canseren altså, håper det går bra, gjør jo ofte det og…
        Klemmer igjen

    2. Her er det bare å feire i vei, både høsten og 60-årene. Du er en av de flotteste 60-åringene da. Ser jo ikke ut som mer enn noen og 40 MAKS 🙂 Og det er følelsen man har inni seg som teller. Gratulerer med dagen som var. <3 Så ut som dere har det kjempekos sammen 🙂

    3. Kjære Eli du har fortjent alle fine ord. e så kjekt å sjå at der er så sammensveiset som søsken. Heldigvis e me da også. Da e ikkje ein selvfølge. Og eg tenkjer da ikkje var ilt å bli 60👍Snakka av erfaring😅Feiring av meg sjøl er ikkje eg noko flink med heller, desverre. Blir jo altid kjekt då. Nyt høst og “nya” stovo du. Har da så fint. Klem te deg frå meg❤️

    4. GRATULERER med en rund dag. Må nå si du er en fantastisk flott 60-åring da. Og kunne glede seg over så mange barnebarn og enda vente flere. Ikke rart du føler deg veldig, veldig heldig. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg