KAKE og 57…

I dag når jeg stod op etter nattevakt var det kake til meg…

Jeg hadde nemlig blitt 57 år i løpet av natten…

og da får man vel spise kake…

Mor hadde vært så snill å kjøpe marsipankake og invitert de i søre enden inn…

 

Siden vi nå bor i samme etasje på heltid pga. renoveringen, må jeg venne meg til å være i “badstu”.

Mor trenger noen grader mer enn meg i oppholdsrom…:)

Etter kake og kaffe hadde jeg tenkt meg på trening, jeg savnet veldig å trene på treningssenter etter at jeg flyttet på meg, og fant i går ett jeg skal starte på.

Og der HAR de badstu, som jeg kommer å benytte meg av.

Trening er viktig , kanskje mer viktig jo eldre man blir?

I stedet for trening ble det en rask tur ut med musikk på ørene…

Så begynte de å skye seg til med vind og regn.

Da var det bare å komme seg hjemover.

Det er forresten 1. oktober i dag og det er mørkt kl 19.30.

HJELP!

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen fine du…Du ser så mye yngre ut ♥ Kaka smakte nok godt, den så god ut i alle fall 🙂
      Det blir nok godt når alt kommer i orden, men godt du har fått flyttet på deg i alle fall. Og trening, ja det er viktig uansett alder 🙂
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg