IS-DAG

Gårdsdagen var den store isspisedagen…

Hvorfor er jeg ikke sikker på, men det hadde vel noe med tilgang å gjøre og ikke med været, for det var så ymse…

Jeg hadde avtalt at vi skulle møtes å spise is når jeg var ferdighandlet,

Da hadde gjengen også i mellomtiden vært i parken like bortenfor her og trent volleyball, så det er klart det var tid for is da…

En stund etter middag dro jeg og de to på bildet over og hentet pappaen på flyplassen,

det tar tid å komme seg fra Stockholm til Bergen, mye ventetid…

Omsider var vi hjemme igjen og det første pappaen fikk orientering om  av 2-åringen var

hvor han kunne finne  “glas”..:)

Is ble det spist til langt på kveld , men virker som om alle har tålt det…

Hvor dagene blir av , vel det vet jeg ikke helt men jeg står tidlig opp og legger meg sent.

I natt var det 9 som hadde sengeplass her, og det er i grunnen greit at det er plass til en såpass stor flokk…

 

 

 

7 kommentarer
    1. Godt å ha plass når det kommer mange på besøk. Fin is-dag tror jeg det ble, sjøl om været ikke var helt stabilt. Nydelig gjeng <3.

      1. Ja, alt er snudd på hodet her med mye folk til enhver tid, men jeg er så mye alene ellers i året at det er bare bra, i år i hvertfall…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg