God vår

Håper alle som har vært både på reise eller oppholdt seg i heimen, har hatt en fin påske.

Og at de som har vært på reise kommer seg trygt hjem i dag,

eller i hvertfall en av dagene som kommer…

På jobb i natt dristet jeg meg til å sende en sms til noen båtfolk og formante de til å komme seg hjem…

Til alt hell hadde de dratt hjemover i går…

Jeg har hatt en intens jobbepåske som så mange år før, men har heldigvis hatt mulighet for å være litt sosial fordi om…

Noen påskeovernattingsgjester fordelt over flere dager er koselig når man er så “muttens alene” 70 jobbetimer om natten på 8 dager, og sover bort det meste av dagene derpå…

Våren er i full gang selv om  vi skal få noen hvite dryss fra oven igjen,

og kan spare oss for å legge om til sommerdekk enda…

Mauren er flittig og opptatt…

og driter i korona anbefalinger eller regler…

Ellers tenker jeg det blir en veldig spennende vår og sommer…

For min del blir det forhåpentligvis noe nytt reisverk utenfor. En aldri så liten hagehytte/drivhus jeg har begynt å innrede i tankene, men også satt frø med likt og ulikt som spirer nå, og som skal få bo der…

Mai blir den store ventemåneden på nytt liv som skal komme…

og juni har jeg kjøpt flybilletter til å reise nordover sammen med datter og to barnebarn.

Håper så inderlig det blir og at ingenting kommer i veien for noe…

Nå fremover blir det mindre jobb på meg, jeg tar litt vårfri og kjenner på at det skal bli godt.

Ønsker alle en fortsatt fin vår.

 

 

4 kommentarer
    1. Da har du virkelig jobba mye – og så deilig å kunne ha litt vårfri framover! Er så enig – vi får så inderlig håpe at koronaen roer seg litt snart og at vi kan gjennomføre noen hyggelige besøk og reiser igjen! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg