FORGIFTET PUS…

Pus har flyttet inn igjen til meg…

Fra rekonvalesent hos min datter…

Her på bildet er hun hos meg og ser at alt er bra.

Den hadde det bra hjemme hos min datter også, her får den være med på lekselesing en dag jeg var og passet de to småingene-mine barnebarn.

Men den kan bare være innekatt der, og har litt større boltreplass her hos meg.

Vi trodde ikke den skulle overleve, så syk var den. Men den fikk en “hestekur” med diverse medisiner og er nå på bedringens vei.

Den har som  to andre av kattene i gaten blitt forgiftet av noe.

Den ene var min, og den måtte jeg avlive for to år siden, den tredje var min nærmeste nabo sin.

Det koster både penger og lidelse når dyr er syke, og jeg skulle så gjerne ha visst hva det er de har fått i seg. Ingen av kattene trengte spise noe ute. Men de gikk gjerne på do på samme sted, og vasket seg deretter…

Men jeg kan ikke anklage noen for dette. Selv om tanken min er om noen har gjort dette med hensikt…?

Etter avtale med min datter får pus nå ha toalettet sitt inne men får lov til  å gå litt ut, så får vi se hvor det bærer hen…

Den har det godt inne hos meg også. Her i sine velmaktsdager der den ser på animalplanet…

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg