Finnes det alver…?

Det er en hel uke siden…

at jeg kunne lukke opp porten …

og booke meg inn her…

Nei, ikke akkurat meg…

Men før jeg kom så langt som til å se en eventyrverden, som min søster og hennes mann hadde laget som gull av gråstein,

noe var forresten plassert der fra før…,-

-,dro vi avgårde på helgetur…

Min datter, to barnebarn og jeg  kjørte til Stavanger…

for å henge med familiemedlemmer som bor der.

De to minste på 5 og 9 oppførte seg så og si eksemplarisk på hele bilturen …

Vi var ikke fremme før nesten natten og det var min datter og de to små som booket  seg inn i Alvehagen til søster…

Det er det den kalles, og her er så vakkert  at jeg er nesten sikker på at det må bo noen alver her…

Her er vi på tur i kolonihagen dagen etter. Det er lov å se seg omkring til faste tider.

Området er fullt av hager som blir godt tatt vare på av alle eierne…

Jeg. Booket meg inn her i stedet for…

Leiligheten  til søster, et lite stykke unna hagen ble min base i pinsehelgen.

Den stakkars, arme mannen hennes måtte i Nordsjøen, men jeg vet at jeg hadde kunne bo der selvom…:)

Den firbente var hjemme, men så lenge hun fikk oppmerksomhet og fikk ha lekene i fred , var alt i orden…

Jeg følte meg heldig, som kunne bo på søsterhotell i tre netter og hilse på en del av familien som jeg ikke akkurat ser så ofte…

Her på besøk hos en niese og hennes familie. En koselig dag med barn og voksne , grilling og nytt-hus-befaring…

Ett aldri så lite tre-søsters-treff siste kvelden…

før vi igjen var tilbake der vi hørte hjemme og jeg fikk meg en bitte liten hvil før jeg måtte avgårde på nattevakt.

En godt utnyttet helg, der jeg ikke gjorde noe særlig nytte for meg , men bare kunne henge med og være tilstede…

 

8 kommentarer
    1. Så utrolig koselig i den der “alvehagen”.. <3 Så ut som du hadde det fint på søsterhotellet også.. Så bra du koste deg med familie i flotte omgivelser… God helg til deg og takk for titten <3

    2. Ååååå altis synest da ser så deiligt og fint ut me kolonihage. Trur ikkje da finnest i byen her. Kjekt de hadde ein fin tur. God og bare slappe av og nyte. Klem

    3. Synes du er veldig flin, terrassen så helt nydelig ut (kjenner det rykker i min samvittighet). Og bildene…sjø og svaberg, det er noe av det beste jeg vet. Og været var på parti, men skjønner du kjenner dette på kroppen. Ønsker deg en nydelig, nytedne, fri tirsdag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg