Et hjerte av stein?

I dag har jeg vært på tur med en som har et hjerte av stein…

Et hjerte av stein. Da er du brutal , forherdet, følelsesløs,  hardhjertet, hardhudet, hjerteløs, inhuman , ubønnhørlig, ufølsom, umenneskelig…

Dette er i alle fall synonymer.

Og kanskje noen kjenner noen, men ikke jeg…

men alle har vel hørt om noen, som de er glad de ikke kjenner…

Men nei, skyggen til Sølvi har et hjerte av stein, men ellers har hun alt annet enn det…:)

Kystpasstur  til Spjeldsfjellet. Noe har falt ned ila. vinteren men turkassen med klippetang holdt stand…

Enda et klipp i passet forrige uke. Her med søster

i området som går for å være i midten. Algrøy.

Når vi  kom tilbake til start etter bare tre timer-det skullevært 4-, ante vi “ugler i mosen” , men tenkte først vi hadde vært “rask på labben”…

Vi hadde gått litt feil den siste biten  og feilklippet, men pytt, vi ordner det en an tur…

I går sto jeg på trappen og kjente meg lykkelig. Jeg sto helt i ro og hørte på den…

til den hadde sluttet med sitt kokko. Gjøken for første gang i år.

Det drar seg til i bed i hagen og rundtom også

Her har en liten en begynt å gjøre det den skal…

Det er fargerikt og flott med tulipaner, enda en ting jeg elsker å ha rundt meg i våren.

God helg! Håper alle får fint vær og har anledning til å være mest mulig UTE

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder, vakre blomster og det er vår, endelig. Og heldigvis er det godt å ikke kjenne noen med hjerte av sten, bare kjenne gleden over vår, tur og muligheter. Riktig god helg <3

    2. Skyggen kan være steinhard!! 🙂 Nei, det nytter ikke å irriterer seg over å ha gått feil. Det er bare å prøve igjen det. Nydelige tulipaner og koselig å være med deg på tur. Ha en fin kveld og morgendag! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg