Dager med… (2)

En av dagene på Kypros dro jeg på båttur sammen med andre som ville en tur på sjøen, mens søstrene mine var igjen på stranden…

Denne dagen fikk vi besøk av skilpadder som svømte rundt båten sammen med de som befant seg i  sjøen. Men de var rask med å forsvinne så det ble ingen bilder på meg…

Komme seg ut  på sjøen en tur, svømme i krystallklart vann ved flere badestopp, servering av lunsj og annet…

Det anbefaler jeg gjerne. Jeg var heldig med valg av dag, for de to neste dagene var det for mye bølger. Båtene som drar på turer ligger også like ved der vi bodde.

Stiens historie av Torbjørn Ekelund er en bok verdt å lese for “alle”.

Den kan være motivasjon til å ta på seg sko og begynne å vandre. Bare en helt fantastisk bok om det å bruke føttene…

I mange og ulike historier, og ikke minst om forfatteren selv.

Lesing når man ligger på stranden…

Ikke rart at tiden flyr…

Lunsje på stranden

Restaurantene på Kypros har et godt utvalg av mat, også for meg som ikke spiser kjøtt.

Bare det at det var altfor store porsjoner på de fleste stedene vi spiste.

Veldig god mat, derfor irriterende å ikke kunne spise opp maten flere av kveldene.

I døren på Cicero, restauranten der vi alltid vender tilbake til når vi er her.

Og ellers så hadde vi en fin uke alle tre selv om…

tankene vandret hjem til mor og situasjonen hun er i , og som hun så gjerne vil ut av…

Vi fikk veldig klar beskjed av henne at denne reisen skulle vi ta, selvom…

Takk for søsterturen i år og takk for følge.

4 kommentarer
    1. Koselig bilde av dere. Ja, sånne turer skaper minner. Godt moren din synes dere skulle dra. Kos deg med bilder og snart er dere nok på farten igjen.

    2. Så herlig turen ser ut. Leser meg opp hos deg nå. Godt med en slik tur inn til varmen, så får en bare slå opp kragen når en er tilbake igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg