Brød og bier…

Brødet ble godt , selv om det ikke var like godt som Nyksund brød.

Det ser litt for rustikt ut…,

neste gang må jeg lage tynnere “striper”.

Det har vært varmt her på øyen i dag selv om solen bare har vært fremme i korte perioder gjennom dagen…

Jeg oppholdt meg på stranden etpar timer før jeg dro hjem og fortsatte å være UTE.

Det er det viktige for meg på denne tiden av året.

Fravær av regn, ja du finner meg ute…

Hadde med meg strandlektyre i dag, lånt av søster som var her i går , hun hadde med seg et knippe bøker og det er jeg takknemlig for. Hadde lyst å lese litt gjennom sommeren.

Jeg valgte å begynne på “Bienes historie”.

Var ikke imponert etter noen sider men den tok seg opp og var humoristisk oppi all elendigheten.

Så jeg skal fortsette å lese den…

Vann og hjemmebakst var strandmat i dag. Og kjeks med sjokolade såklart. Man må alltid ha litt sjokolade…

I morgen er en dag jeg gleder meg til, da skal jeg gjøre noe for aller første gang.

Så best å komme seg i seng. Med nesten engang.

Godnatt og håper dere drømmer noe fint…

 

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg liker å å lytte på bøker ( lydbok) isteden. Jeg plages med øynene…så for å spare mine øyne lytter jeg isteden. Da kan jeg også gjøre det og gjøre andre ting isteden.
      Jeg må ta meg en tur til fjæra snart:)
      Skal søke på Bienes historie. Ellers brødet ditt ser nydelig ut.
      Kos deg med dagen🥰

      1. Vet om mange som lytter i stedet for å lese, og det er jo et veldig godt alternativ. Jeg er ikke den som kan gjøre noe som helst når jeg leser, da er jeg bare inni min egen boble.
        Takk, og ja jeg har kost meg med dagen og gjør det fortsatt…:)

    2. Nam! Likte at det så rustikt ut jeg da.. Leser ikke så mye om dagen..men hører veldig mye på podkast..Vi har vært på badetur i dag..og måtte ut i vannet i ett sett siden det er sååå varmt nå… God helg videre <3

      1. Såå varmt vil jeg også ha det. Det kan jo hende at jeg får badet her hjemme i år. Vil være optimistisk til det, men venter litt til…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg