BREV!!!

Ja, den er litt rusten, huspostkassen som vi deler , vi i søre og nordre enden i tomannsboligen…

Den har gjort sitt ærend i mange år og det finurlige mor og tante kom på å gjøre…

med rosa og hvit skje oppi postkassen til enhver tid…

fungerer fortsatt…:)

Her hin dagen fikk jeg brev!

Det er sjelden kost, helt sikkert for de fleste andre også…

I min huspostkasse ligger det som oftest reklame…

Jeg er en av de som synes det er greit å få papirreklame, jeg sorterer selvsagt etter jeg har fått den og føler meg ikke som noe miljøsvin…

Her hin dagen fikk jeg et lite kunstverk i postkassen, innimellom reklamen…

Og det varmet…

Jeg sier hermed tuuuusen takk til happy for visdomsord på et kunstverk, sendt til meg.

Happy, eller Ligaya , er et varmt menneske her på blogg, som sprer kjærlighet rundt seg…

Jeg må ha med et bilde av noe vakkert i hagen. Syrinbusken er virkelig vakker i år der den står litt bortgjemt i hagen min.

God dag til dere og god helg! Nyte livet som best dere kan…

8 kommentarer
    1. Veldig koselig å få noe i posten. Og kortet fra Ligaya var så fint. Jeg fikk også. Ligaya er så varm og fin som hun virker på bloggen. Jeg har jo nå møtt henne, og vi hadde en koselig frokost sammen 🙂

      1. Ja, sant det er kjekt å få brev😀 og hvertfall noe så fint! Tror helt sikkert at hun er like god og fin som hun er på blogg ja…

    2. Så lurt med de skjeene, og nei, ikke dagligdags med brev lengre. Veldig nydelig både kort og tekst, Happy har lagt ned en kjempeinnsats på kortene. Veldig koselig.
      Syriner er så fine, ser min lilla begynner å blomstre nå, den hvite største ble meia ned i fjor av de som la inn fiber. Veldig sørgelig. Håper du har hatt en god helg 🙂

      1. Ja hun har lagt ned mye jobb med kortene og sendt avgårde til mange. Så flott og omtenksomt gjort. Så synd med den hortensiaen din🙁 jeg har plantet en hvit syrinhortensia i år, de er til å dåne av- veldig vakre med store blomster men det må jeg nok vente med å få se til neste år…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg