Blir alene historie?

Blir alene historie nå?

I går følte jeg at jeg på en måte tok mitt første skritt der…

Min første vaksine. Jeg gikk resten av dagen og kvelden for å kjenne etter om jeg ble syk, eller fikk noen bivirkninger av det ene eller det andre slaget…

I går var jeg ganske alene her hjemme. Mor pakket noen saker og kjørte avgårde, og jeg får kjenne noen dager hvordan det er å ha huset for seg selv…, som jeg jo skal etterhvert…:)

I går var den første virkelige varme dagen her hjemme,

så etter å ha fått det etterlengtede stikket og kjøpt meg noe nytt tøy og annet,

dro jeg til der jeg synes var det eneste fornuftige stedet å dra. På med bikinien, Ormhilleren neste…

Jeg tar bilde innover mot barnestranden. Der er det noen små og store…

På “min plass” derimot

Bare meg selv

og Tara.Jeg trenger to dager på stranden for å lese det ferdig…

Man skal jo følge med på båter og fugler og legge seg godt tilrette med øynene igjen, spise og passe på å drikke og smøre seg med solkrem og…

I dag leste jeg Lisbeth Pettersen sine tanker om naturen og hva vi bruker og forbruker den til…

” Omgitt av andre arter åpnes sansene. Vi kan kjenne og erkjenne at vi er en del av alt rundt oss.

Av luft, jord, skog, fjell og hav….”

 

Ønsker deg en god dag. Jeg skal klippe plenen før jeg igjen drar for tredje dag til sjøen for å nyte sommeren…

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Så fine dager, både her og der hos deg. Men syns du er heldig med alle berga rundt. Jeg har to strender like nedom meg, den nærmete ligger mest i skygge. Den andre er det litt svaberg, men bratt og litt langt å gå. Nå solbrente jeg meg noe i går, lot være å smøre meg. Så kanskje blir det bare resten av plenen og ikke så mye soling. Nyt dagen din. <3

      1. Ja, fine dager. Nytes alle som en. Ja, jeg synes jeg er heldig. Bare noen minutter å kjøre dit.
        Merker jeg blir lettere brent enn før, så tør slett ikke glemme solkrem.

    2. Jeg har ikke tatt vaksine enda.haster ikke for meg..men skal ta det ! Flott det bildet både fargene..og motivet 🙂 Så deilig å kunne nyte sommerdager ved sjøen.. jeg liker også å ha med et blad..selv om jeg ikke klarer å fokusere så mye på lesing jeg heller… Sommerklem <3

    3. Da har vi fått det første stikket begge to….! Jeg fikk heller ingen bivirkninger, og det var jo greit! Perfekt sted du drar til – det er ditt sted for fred og ro, ser jeg! Klem <3

      1. Bra du er i gang du også med stikking.Har lest at vi kan forvente bivirkninger ved neste stikk. Men tenker ikke på det nå.
        Ja, det er et sted for fred og ro, i alle fall enda…Kan bli folksomt, men er egentlig nok av plass. Klemmer igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg