Barnesikring?

Her er mormors barnesikring liksom…

For bare litt siden hadde jeg barnesikring her, hadde stått i nærmere 7 år, da mitt eldste barnebarn nesten holdt på å trappestupe…

Nå i salgsprosessen med huset valgte jeg å ta den bort, for forrige gang denne lillemannen var på mormorbesøk kunne han hverken sitte eller stå…

Og nå, noen måneder senere reiser han seg opp og står,

og kryper rundt i en fart…

og det før han er 9 mnd.

Så mye man mister av den korte babytiden når man ikke bor nære…

Han skal i alle fall slippe å ramle ned her og treffe steinfliser…

Jammen glad jeg har unngått det den tiden jeg har bodd her og fått tre barnebarn…

 

4 kommentarer
    1. Jeg fjernet aldri barnesikringen i trappen etter egne barn. Så den var på plass da barnebarna kom. Kun fordi jeg er makelig anlagt, eller utsetter og utsetter..hehe. Nå stod jo grinden ikke i veien om den stod helt åpen, tok heller ingen plass, så det er nok helst forklaringen på at den bare ble der.

    2. Vi har ikke hatt det noen gang her og ingen har falt i trappa, men det hadde nok vært greit å ha for man må jo følge med heie tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg