Alt har en ende…

Vårrullene har ikke annet med overskriften å gjøre enn at det var noe jeg bedrev i ferieuken min…

som ender i dag.

Når man er mest innendørs er det jo greit å kunne planlegge til travle høstdager.

Disse  er på plass i frysen så jeg bare kan full fart trive de med meg før jeg skal på nattevakt.

Ellers , sjekk det lyset da, over kjøkkenbenken…:)

Jeg har egenhendig fått det på plass uten elektriker. Nei, jeg tør aldri drive å koble med strøm og denslags men her er det snakk om Led-lys og da kan til og med slike  uhandy damer som meg greie det…:)

Uken har gått fort, jeg hadde laget meg en liste, men har ikke greid å komme gjennom den…

Likevel har jeg fått unnagjort nesten alt.

Litt smårydding i hagehytten også, på tide å pakke sammen snart.

Visste dere at man kan ta inn tomater som fremdeles er mange og grønne etter sommeren og legge de i en skål så blir de røde tilslutt.

Er glad det var en søster som fortalte det, ellers hadde vel jeg bare kastet de…

Gårdsdagen gikk med til å vente på og følge med på telenor sine folk som har lagt inn “ordentlig” tv og nett her hos meg, så selv om det var finvær og jeg kunne tenkt meg annet sted så rakk jeg det ikke…

I dag har jeg vært på ukens eneste tur. Kystpasstur til Spjeldsfjellet- 165 m.o.h.

Er vel en haug , men kalles et fjell.

Fin tur alene, møtte endel folk både frem og tilbake

Og litt høstfarger selv med dårlig mobilkamera.

Jeg begynte uken med å være litt sur pga. dårlig langtidsvarsel på været, men synes jeg har hatt en grei uke, selv om jeg bare har vært her til lands.

Neste år i uke 38 skal jeg vedde på at jeg er på en strand og koser meg sammen med noen søstre…

Best å holde seg frisk og levende….:)

8 kommentarer
    1. Sånne ferier får også en ende ja….! Godt at du fikk kosa deg og gjort endel av det du hadde på lista! Vårrullene ser nydelige ut – kjekt å ha parat! Klem <3

    2. Frisk og levende må du absolutt holde deg. Høres ut som du har hatt en fin ferie, lys og vårruller, jeg syns du har brukt ferien din bra. Til og med tur. Syns mobilbildene var fine. Bra du ikke kasta de grønne tomatene. Ønsker deg en god arbeidsuke <3.

    3. Jeg har aldri prøvd å lage vårruller, men har jo smakt det. Denne sommeren har vært veldig bra her, så jeg drømmer ikke om Syden nå. I Bergen er det jo mer regnfullet, så jeg forstår din lengsel etter sol og strand.😊

      1. Vi kan ikke klage på været her heller sommeren i år, men det har alltid vært ekstra deilig med en sydentur før høststormene klinker til…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg