Den eneste uken i året jeg er langt hjemmefra måtte jeg selvsagt få innkallelse til å bli vaksinert…                     Er det mulig å ha slik uflaks???                              jeg som har gått og vært så utålmodig så lenge nå…                                    Vil ikke være nær eller holde  engang,                              det siste helt nye tilskudd til flokken vår, -den lille som ikke er to uker enda -, før jeg har fått det første stikk i alle fall .                                                               Ruskevær i Svolvær -Strønstad i dag. Vi har ikke tenkt oss langt avgårde, bare ta på oss regntøy og kikke oss rundt på de små strendene her i området. Det har vært mye bilkjøring for de to småingene i flere dager nå så kan kanskje være greit med en rolig dag her vi holder hus…

6 kommentarer
    1. Er det mulig?? hmmm…. Jeg var heldig og får min første tirsdag og ei uke – 3 dager før jeg reiser på ferie! Det var bare flaks antagelig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg