Seil i mørke lille jord…

med en gammel mann ombord

i hans blåe skjorte…

Var vel ikke akkurat slik i sangen på den fine reklamen, men heller et lite hint til min jobb…

som jeg ikke skal på i natt…

Det første innlegget mitt kom av en eller annen grunn ikke på forsiden på blogg i dag.

Vet det har skjedd andre før, men ikke med meg før i dag…

så prøver igjen med disse bildene fra i går som jeg sier meg fornøyd med.

Bildene er tatt fra min panoramautsikt til gårdsdagens solnedgang

gjennom stuevinduet mitt.

Ønsker hermed en god natt, om dere legger dere nå eller senere, eller ikke i det hele tatt…:)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg