Ja det drar seg til…

og jeg prøver å komme meg ut og få med meg forandringene som skjer utendørs…

Ser dere måken på bildet?  Den er der men vanskelig å få øye på,

Den var virkelig innpåsliten en dag da jeg fant et fint utsiktspunkt som jeg tenkte at her kommer jeg å gå ofte

Den gjorde sitt beste for å jage meg vekk fra haugen og jeg ble der ikke så lenge…

I går var jeg på samme sted, men da var jeg sammen med noen besøkende

Håper alle kan komme tilbake en fin sommerdag, er da det er kjekkest å gå hit.

Litt lunsjmat før tur…

Vannbakkels er det en i søre enden som “nødet” meg til å ta i mot, og det smaker alltid himmelsk.

Den andre kaffekaken er en jeg har bakt og den smaker også godt, inneholder ikke melk, men appelsinjuice, og er en oppskrift jeg fant da jeg rotet i skuffene på jobb en natt…:)

Skal dele oppskrift en an gang.

Denne jenten ble 31 i går. Min eldste datter. Er bare en uke siden hun badet i sjøen og jeg tror det var den siste sommerdagen…

Jeg tror at den beste bursdagsgaven var at hun fikk ny jobb så hun bare må kjøre noen minutter til jobb i stedet for en time…:)

Bildet her tok jeg også den samme dagen.

Skulle ønske jeg kunne “sitte på ” med de

for det går mot mørketid dere…

3 kommentarer
    1. Her var det flott natur og flotte bilder.. Litt ekkelt med sånne innpåslitne måker.. Mye godt på det bordet der.. Gratulerer til datteren som hadde bursdag..og fin ny uke til deg <3

    2. Ja, nå går det ubønnhørlig mot høst…Skjønner godt det med å ville “sitte på”. Foreløpig synes jeg det er greit, men fra slutten av oktober og ut januar synes jeg ofte det er litt tungt. Ellers så er jeg glad i å tenne levende lys og kan godt ” kubbe” meg litt i høst – og vintermørket også!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg