Enda kommer de …

gjennom fjorden.

Og jeg kan beundre de fra kjøkkenvinduet mitt…

Men det går mot høst…

Og se her, jeg har begynt med en ny vane. Kjøpe youghurtis når jeg drar på kjøpesenteret.

I går , etter nattevakt, skippet jeg frokost og dro rett på det store kjøpesenteret-en halvtimes kjøring-,  og handlet litt.

Nytt kjøleskap og tørketrommel stod på listen…

For det er ikke bare bare når to damer som er vant til å  bo alene, og er motpoler på det meste…

skal  bo sammen og dele hushold…

Nytt kjøleskap!!!

Ellers klikker jeg!!!

Det er mor og meg som deler bopel, og skal gjøre det en tid fremover…

Da må to motpoler som er veldig glad i hverandre og som er litt like også…, kanskje fordi vi er mor og datter…,

jenke seg litt.

For meg er mat viktig og dermed et kjøleskap som er stort nok, selv om mor synes jeg har altfor mye mat…

Da jeg satt glad og fornøyd med min yoghurtis i går og sendte snap rundtom, fikk mor også greie på at jeg hadde kjøpt nytt kjøleskap…

Da ble det kommunisert slik:

Og da må vi selvsagt erte litt…:) Vi er ganske like når det gjelder humor…

Ellers steller mor med rosehagen

Og jeg lærer litt av henne…

Og akkurat her på bildet

har jeg planlagt en flott terrasse til neste år…

Selv om mor synes det er helt unødvendig…:)

Jeg liker best de rosa…

Hun liker best de røde…

Vi gjør det beste vi kan utav det. det med å være motpoler…

Og kalvene…

De har skiftet beite

og har nå opphold noen meter fra soveromsvinduet mitt…

De tar fortsatt livet med stor ro

bare fordi de har mye grønt gress å spise…

4 kommentarer
    1. Det er ikke så langt mellom rosa og rødt da….så tror det her helt sikkert går bra. Og rosene var aldeles nyyyydelige. Men sikkert lurt det der med kjøleskapet :))). Generasjoner og familie. Jeg har en søster i hus, men vi har heldigvis ikke samme husholdt – hvem som har strøket med først i så fall er ikke godt å si.
      Men ennå er det lenge til høsten, for det har jeg bestemt :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg