Her kan man bare stupe uti , eller…

Ganske skremmende å ta dette bildet av søster. Jeg skyndet meg å dokumentere galskapen i å sitte slik…

For her hverken stuper eller sitter jeg ned…

Destinasjon Skogsøy i Øygarden. En liten time å gå i terreng før man kommer ut til dette barske landskapet. Og for meg 10 min å kjøre.

På vei utover kan man se mot Kolsnes annlegget, som selvsagt  ikke passer inn i naturen her…

 

Så langt men tøffere er jeg ikke…

I 1995 ble 3 arkitektstudenter tatt av en bølge, og døde her i sjøen…

Det er helt sikkert facinerende å se når sjøen herjer i uvær, men det er  vanvittige krefter på gang…

En bok å skrive seg i.

Samt en liten hytte med god utsikt. Den er åpen, så det er  mulighet for å gå inn og være i ly om man behøver det, og en god utkikksplass.

Måtte ha trefuglen med på bildet også da…

En fin tur å gå, passer for alle siden løypen er tilrettelagt med trebroer så det er lett å gå.

Men jeg ville holdt godt fast i småbarn når jeg kom helt ut.

 

Tur til Skogsøy anbefales herved, og spesielt om du er glad i å gå til havet.

 

 

5 kommentarer
    1. WOW skummelt og vakkert på en gang..jeg hadde ikke gått helt ut på kanten der.. 🙂 Flott natur og fine bilder..og sporty og fin du også <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg