01.11.2018

Liker å starte dagen med kaffe og melk  oppi en av disse krusene…

Aller helst utendørs da, men nå har jeg også pakket sammen drikke-kaffe-utendørs-sesongen…

Krusene er bursdagsgave fra Stockholm, som min datter hadde med seg til Bergen.

oktober er “min” måned, og krusene er kjempefine synes jeg.

Blomster har jeg fått , og det ønsker jeg meg alltid.

og pengegaver, som jeg lover å kjøpe noe jeg har tenkt på…

 

Nå er det mørketid og jeg håper jeg greier å holde melankolien på avstand… 

Tenker å finne frem lyslampen min , skal prøve å komme meg ut å gå- nesten hver dag hvertfall…,  og innimellom gjøre andre ting enn sove , spise og jobbe…

Som  denne siste dagen i oktober. Godt med noen timer veninneprat.  Selv om vi ikke treffes så ofte, så har vi kjent hverandre så lenge, og har alltid mye å prate om…

Hilser hermed november velkommen, og skal drikke en kopp godnatt-te med en gang, her er på tide å sove om man skal rekke  å stå opp mens det enda er lyst…

Håper alle drømmer noe fint!

 

 

13 kommentarer
    1. Fargerike, flotte krus som liver opp i en grå novemberdag! Gratulerer med dagen som tydeligvis nettopp har vært! 😀 Frodith skrev også noe om grå dager og november i sitt innlegg i dag. Jeg klarer fint å holde melankolien borte på denne tida. Det som var rart, var at da jeg slet med angst/depresjon, så hadde jeg det verst om våren! Kanskje var det fordi jeg var vant til å være så glad på den tida av året, og da merket jeg tungsinnet ekstra godt?

    2. karidansen: Takk! Bursdag hadde jeg den 1 oktober. Ja, har hørt mange som har depresjon og har det verst om våren, og det høres logisk ut det du sier om det…
      Jeg pleier jobbe mye i november og sove bort mange dager, så det er det med å ikke få nok lys som kan gjøre meg litt “utenfor” …

    3. Flotte krus da 🙂 Så morsomme. Blir litt ekstra glad av å drikke av sånne 🙂 Jeg er tung om dagen…ikke voldsomt, men litt. Litt grå, litt treg, men jeg har det ganske greit 🙂 Klem

    4. frodith: Takk. Ja, jeg likte de veldig godt og ønsker meg gjerne flere. ja, tenker den mørketiden påvirker ganske mange på ulike måter.

    5. Det var veldig fine krus, må være godt å drikke ut av de ved starten av en ny dag. Fine blomster og lys var det også. Så så hyggelig ut.
      Høsten kan være tung, men med vakre inntrykk hjelper det kanskje litt. Håper novembermåneden din blir god, med masse lystenning, stemning og gode følelser. Klem <3

    6. BforB: Tusen takk! Novembermåneden synes jeg er en av de tøffeste i året, mest tror jeg fordi jeg pga. mye nattjobbing får litt lite dagslys…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg