OM Å VÆRE POLYAMORØS……

 

 

Dette er et av de programmene mine barn helt sikkert sier om : “Det er nå alt mulig du ser på….”

Men jeg er da et nysgjerrig menneske…:)

Det handlet om å være polyamorøs. Og denne familien var litt snudd på hodet. ….

Her var det nemlig tre unge mennesker og fem barn. Men til en forskjell var det EN dame og TO menn.

Mennene var hjemmearbeidende og damen forsørget hele bunten…..

Og hun så forresten helt fantastisk ut….

Jeg blir bare så facinert av at det finnes slike familier . Hvordan i alle dager får de det til å fungere?

Men ja, jeg er sikker på at det fungerer for noen…..

 

Så tenkte jeg med meg selv at det kanskje hadde vært noe for meg….:)

Det kunne jo fungere….

Om, ja, om f.eks. JEG hadde to menn. 

Og den ene jobbet til sjøs og var hjemme noen få ganger i året…. 

Og den andre kanskje også jobbet utenlands. Som veldig-lang-langtransport-sjåfør eller på jobb i Kongo eller der i området…

Og jeg kunne levd et “slaraffenliv ” her hjemme og kanskje reise så mye og langt jeg ville….

I stedet for å jobbe nattevakter så jeg nesten spyr av og til….

Hmmm, jeg må tenke på det….:)

 

17 kommentarer
    1. Nydelig Peon ! Savner den lyserosa fra hagen min.. ellers går det bra..hehe.. Artig tanke du hadde her ja.. jeg er jo fornøyd slik jeg har det..ellers hadde det vært et godt alternativ… kanskje… :))

    2. annebe: Bildet er fra i fjor i hagen, men jeg ser de er på god vei nå, store knopper, og de er de fineste jeg vet.
      Ja, det er så mange familiekonstellasjoner og kanskje flere kan passe for mange av oss, om man får det slik man vil og ikke sårer noen….

    3. Haha, det hørtes ikke ut som du var SÅ gira på de to mennene egentlig, for begge skulle være BORTE for det meste 😀 hi-hi, du er herlig Maiken 🙂

    4. Ja DET skulle eg gjerne sett!!! Trur heller me satsar på ein mega lottogevinst, lovar deg det skulle blitt slutt på nattevakter😊

    5. frodith: Ja, jeg tror jeg har det best om de holder seg borte meste parten av tiden, så det hadde vel kanskje ikke vært aktuelt…:)

    6. Ikke den helt store tillhengeren av polygami, men innlegget ditt fikk meg til å smile stort og det er jo en god ting. Dessuten synes jeg Kardemommeloven er verdens beste lov, så om alle er tilfreds med det og jeg slipper, kan jeg vel holde fordommene mine for meg selv. 😉

    7. Ei_heks: Ja, Kardemommeloven er gull….Kan være vanskelig med fordommer, og det er en viktig sak å jobbe med seg selv når det gjelder det….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg