SKATTER OG LOPPER….

 

I dag  har jeg krmmmmt en liten innrømmelse å komme med…

Av  og til henger jeg med Kardashian familien…..

Av og til litt mye. Men jeg har ingen som stopper meg…..:)

I dag har jeg fått med meg at de hadde garasje salg…

Og noe i den gaten har jeg også ordnet med i dag…..

Nå når svensken har vært hjemme en stund, avtalte jeg at hun (svensken= min yngste datter) og min yngste sønn skulle ta en liten gjennomgang og få bort klær, sko, ting og tang som av en eller annen grunn har samlet seg opp her hjemme…..

Tenker det er maaaaange som kjenner seg igjen i akkurat det…..:)

Nå når alle mine barn har sine egne hjem er det greit å få tingene deres også ut av moderhuset. I alle fall det meste.

Det gikk litt “hurten og sturten”, og jeg forkynte at jeg ville se igjennom alt for å finne ut hva som skulle hvor…

For det er ikke bare å kaste!

Denne bamsen er jeg særdeles glad for å bli kvitt. Den er stor, og skinnluen den har på hodet tror jeg ingen har brukt noengang, men hva vet jeg…..:)

Jeg sorterte med hard hånd i dag da jeg var alene. Men jeg sorterte i tre hauger på lillestuen og gangen.

I plastposene er det klær som skal i Fretex og Huff containerne. Og de står like ved her jeg bor.

Alt midt på gulvet tenkte jeg å gi til et loppemarked når jeg også har ryddet boden min…

og noen småsaker hadde jeg lyst å beholde…..Det kan jo hende de angrer seg….:)

jeg er i alle fall veldig fornøyd med jobben de to minste gjorde, for det er tid og årstid for dette nå.

Det er rydde-tid dere…..:)

15 kommentarer
    1. Her skal det også ryddes, og Fretex kommer til å juble når jeg igjen kommer med bilen full av ting de kan selge videre. Problemet er at det er så mye å gå igjennom, 3 smekkfulle boder, hvor av en er på loftet 5 etg opp!
      Du har vært flink å fått gjort mye ser jeg, og selv om det er et slit å holde på så er det godt når man er ferdig :o))

    2. tepausen.blogg.no: Ja, er lett å bli litt oppgitt når det blir for mye, og man kan bli ganske overrasket når man først setter i gang, over alt som har samlet seg.

    3. Inspirert av deg så er et lass på vei til bytteboden. Det er på søppelplassen. En bod der en kan sette fra seg brukbare ting som andre kan ta gratis. Det er gratis å levere og gratis å hente. Et supert tilbud.

    4. tepausen.blogg.no: Så bra! og et supert tilbud ja, med å sette fra seg ting som kan være til bruk for andre. Man skal ikke kaste mer enn man må.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg