28.04.2016

Dette er små bilder på aprilmåneden….. , og er vel noe alle kjenner igjen. Mye vær , rett og slett…

Utenom vil jeg huske mange solskinnsdager denne måneden, og lyset som kom….Man kan ikke være for storforlangende når man bor i Bergen….:)

Nå er det konfirmasjonstid for fullt. Jeg skal på rek i to konfirmasjonsdager på en uke. 

I morgen bærer det avgårde til Fogn, det er en øy utenfor Stavanger et sted…., er glad det ikke er meg som skal kjøre. Ikke er jeg særlig kjørbar heller,i alle fall ikke til langtidskjøring etter noen netter på jobb, Det er litt koseligere å bare sitte på….

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ha musikk på ørene, for vi kjører fire sammen . En av de er svensken som har kommet hjem for en uke. Det kan bli mye prat, “on the road again”…..:) og får man ikke sovet ut etter nattarbeid så føles det litt som å være fyllesyk…

Men jeg gleder meg…, både til kjøreturen og til å være sammen med hele storfamilien. 

Det er min yngste søster, -som jeg bar til dåpen midt i min “rambolinetid “som 17-åring…, som nå skal konfirmere sin eldste. 

Jeg tenker at det er litt stress på øyen der nå…..:) 

Logistikk er stikkordet, for vi er mange tilreisende. Jeg minnes at min mor engang sa: “Hus i hver busk”…:) og slik blir det vel.

En spennende helg og jeg håper og tror på en fin reisedag i morgen .

Vi har hatt en liten frem og tilbake diskusjon den siste uken, med mye latter og litt alvor.  Vi lurer litt på om det er plass til alle i kirken. Det er delte meninger om dette, så vi får se…..:)

 

6 kommentarer
    1. Så koselig med konfirmasjoner. Jeg er glad jeg er ferdig med den slags, koseligere å være gjest.. Jeg ville hatt litt musikk på øret og prøvd å fått sovet litt. Jeg sovner nesten alltid når jeg er passasjerer i bil når vi drar langt, selv om jeg helst vil være våken. Øynene bare lukker seg uten at jeg vil det 🙂 Aprilværet har vært variert, men både snø og sol. Jeg håper mai kommer med mye fint vær og mange flere varmegrader 🙂

    2. margarites: Ja, er koselig med konfirmasjoner, spesielt når man bare kan gå i besøk. Har hatt min tørn jeg også, med flere år på rappen…Jeg får ikke til å sove i bil, da blir jeg bare kvalm. Må sitte og se rett frem. Tenker få noen timer før vi drar. Ja, mai blir en flott måned, det tror jeg på…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg