25.02.2016

 

Noen drar sydover og kjøper reise-sydover -ting, det er mor…..

Eneste jeg kjøpte i går var en ny blomstervase.

Mor og en veninne drar til syden i 14 dager , og jeg er så heldig å bo ca. 12 minutter fra flyplassen, så da er det gunstig med overnatting her.

For det er rart med det, at man må fly midt på natten…

Der er fint å ha noe å se frem til, og jeg er glad jeg har en mor som liker å reise. Det gjør godt med litt sol og varme i kroppen.

Nå har jeg også forventninger og kjenner jeg er glad for å ha bestilt i alle fall en uke i tidlig i sommer. 

Vakter er jobbet opp og jeg skal ha en laaang sommerferie…

I midten av juni drar vi en uke til Barcelona,  vi er min datter og jeg. Jeg er glad for å ha henne med, så jeg slipper å gå meg bort….:)

Vi har reist sammen noen ganger, og jeg gleder meg til å bli guidet rundt….:)

Jeg har vært i Barcelona før. Da ertet jeg på meg en som skulle sjekke biletten min….Det er heldigvis lenge siden, og en annen historie….:)

Nå skal jeg ut å se om han som griner vil være med meg i dag, og til storebroren , som faktisk ønsker mormor besøk. Det er da noe….:)
 

11 kommentarer
    1. Flott med en sprek mor som liker å reise! Koselig at du og dattera har bestilt tur også! Jeg har ingen andre ferieplaner enn å jobbe i sommer, men det blir nok litt fri i juni og august likevel. Og hvem vet – hvis jeg får bra med ekstravakter, så kan jeg kanskje unne meg en tur til varmere strøk igjen til høsten? 😉

    2. Fine blomster i basen :))) Nå er det seks år siden jeg var i utlandet…men håper på noen fine feriedager i Norge til sommeren :))
      Barcelona er nok vakkert..men aldri vært der 🙂 Håper mormor koser seg med barnebarna…som gråter… eller helst ikke :)) Klem fra meg :))

    3. Jeg vil også til syden, og det skal jeg…I mai…eller Italia hvertfall til cinque terre 🙂 En vase er heller ikke dumt 😀 He-he…

    4. missmommy.blogg.no: Ja, vi liker heldigvis å dra sammen. Føler meg litt priveligert der, for uten hadde jeg nok ikke kommet meg så mye avgårde…tror jeg.
      Og tusen takk!

    5. karidansen: Min mor var godt voksen da hun begynte å reise, og jeg er svært glad på hennes vegne..Og jeg synes jeg er heldig som har en datter til å reise med, ellers vet jeg ikke..
      Synes absolutt du skal unne deg en tur til høsten. Vi tre søstrer reiser alltid til Kypros i september, så det regner jeg med vi gjør i år også. Like deilig hvert eneste år.

    6. annebe: Håper absolutt det blir en fin sommer, da er det bare fantastisk å være i Norge.
      Barcelona er akkurat passe langt bort, og jeg vet det er mye å se….
      Jeg koser meg virkelig med barnebarn, men siden jeg jobber så mye så blir det ikke så mye som jeg gjerne skulle ønske…

    7. frodith: Ja, du har også noe å glede deg til, og det er godt synes jeg , i disse travle vinterdagene….Jeg ble veldig nysgjerrig på stedet du skal reise til, så håper på fyldig reportasje…:)

    8. Så deilig for mormor:). Gleder meg til Barcelona, går fort til den tid, og den historien vil jeg gjerne höre!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg