BRYST TIL BESVÆR?


(lånt på nettet)

12 dager gikk før jeg fikk svar fra mammografi undersøkelse. Jeg holdt pusten hver gang jeg åpnet postkassen…

Hva om de finner noe? Hva om de er usikker på om det er noe, og jeg blir kalt inn igjen på ny, for det sa de at de av og til gjorde.

Og hva om de mente de hadde funnet det som kunne være eller helt sikkert var kreft?

Jeg hadde ikke tatt stilling til noe…..

Hjertet banket ekstra da jeg åpnet brevet og leste: Det ble ikke funnet tegn til brystkreft….. 

Jeg er en av de heldige…..Nå skal jeg ta meg en spasertur og puste skikkelig ut for “da e opplætt idag” (strilsk:))

Jeg kan ikke dy meg med å ta med dette bildet jeg fant da jeg googlet etter det første. Ha meg unnskyldt…..:)

14 kommentarer
    1. Wii og gratulere med positive svar.
      Har selv hvert gjennom vente helvete i sommer og opererte til slutt ut en kul og ventet ytterlige 3 uker før jeg kunne puste ut og hoppe i taket .,, men jammen var det verdens beste følelse etter så mye angst ! Nyt dagen

    2. Godt at du kan slappe av igjen…… Ja, det pappografi – bildet har jeg sett i en eller annen sammenheng…Litt festlig….i alle fall for oss damene……. 😉

    3. frodith: ja , var en pine og gå slik å vente…og hadde ikke trodd jeg skulle tenke slik på det, men det dukket opp så mange spørsmål underveis…

    4. karidansen: Ja, nå skal jeg forhåpentligvis ikke tenke mer på det på en stund…Ja, håper ingen blir støtt av det siste bildet, for det var ikke meningen…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg