FØRSTEMANN TIL FROKOST…

 

 

Førstemann til søndagsfrokost, eller førstemann som våkner og får lyst på frokost, kan bake disse gode rundstykkene. Jeg smakte de for første gang for to uker siden, da jeg var i Stavanger på søsterhotell. De var gode og mettende og svært sunne…..

HER ER OPPSKRIFT:

3 egg

2 dl melk

6 dl havregryn

1 dl solsikkefrø

1 ts. bakepulver

1 ts. salt

2 raspede gulrøtter

Pisk egg lett og tilsett resten. La røren deigen svelle en stund. Form til 6 rundstykker og fordel på stekebrett.

Stekes : 200 grader i ca. 20 min.

 

 

10 kommentarer
    1. hei, vi er 2 jenter som nylig starta med blogg og youtube 🙂 vi har lagt ut vår første videoinnlegg og hadde blitt kjempe glad hvis du kunne tatt deg tid til å se på bloggen, gjerne kommenter hva du vil se i neste video! 😀 forresten så elsker vi bloggen din lykke til videre og ha en fortsatt fin dag! 🙂

    2. Ja, de så SKikkelig sunne ut 🙂 Og gode <3 Men bake...Neeeei.... Jeg gjør jo ikke sånt 😀 Men jeg har kjøpt brød og nytt pålegg, og skal koke egg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg