Vel overstått…

Jeg er glad påsken er over…

Jeg var innstilt på å jobbe mye , men jeg ante ikke at jeg skulle bli så syk…

Hadde hele tiden et håp om at det skulle bli bedre , men de siste dagene og nettene  har vært smertefulle og tunge å komme seg gjennom.

I går tok jeg heldigvis til vett og kom meg på legevakten , fikk medisiner mot bihulebetennelse og kjenner at det nå går rette veien.

I år har jeg ikke tatt frem noe påskepynt. Bare det jeg har fått hos barnebarn

og hos Hufsa…

Halstablettene var gode å ha på jobbenettene, min datter var snill og kjøpte de til meg, hun hadde god erfaring med de

Hufsa er denne forresten. Her ligger hun og varmer seg på badegulvet …

i huset som jeg solgte noen dager før påske…

1.juni er mine 11 år her i huset over.

Jeg vet hvor jeg skal bo…,

verre med Hufsa …

Blir det plan A eller plan B…:)

 

8 kommentarer
    1. Da håper jeg medisinene hjelper fort..Koselig med gule blomster og litt pynt da..må jo ha fremme det barnebarna lager så klart..Har litt fra gutta var små jeg da 😊 Så bra huset er solgt..håper du kommer til å trives der du skal bo..God bedring 💗

      1. Ja, forunderlig hvor fort det hjelper…Ja, må ha noe fremme og hvertfall fra barnebarn.
        Hadde ikke noe lyst å pynte opp i år da jeg er mer opptatt med å pakke sammen…
        Takk for god bedring

    2. Huff så leit at du ble syk i påsken 🙁 Det er bare ikke greit. Fribol brukte jeg sist jeg hadde bihulebetennelse, jeg brukte også noe annet i samme serien, og siden har jeg ikke hatt det. Og det er 9 år siden. Bank i bordet må jeg vel kanskje si 😉
      Jeg kjenner flere som har bihulebetennelse akkurat nå. Er det en “epidemi”?
      Ønsker deg masse god bedring i alle fall ♥ Og lykke til med pakking og alt som nå skjer fremover ♥

      1. Jeg kjenner at antibiotikaen gjør sin virkning, i natt sov jeg i 14! timer, deilig å endelig være smertefri, for det har det vært mye av..
        Fribol hr jeg ikke gørt om men skal lese…
        Så rart ja, at så mange har det nå, kanskje vi ikke tåler være så mye ute…:)

    3. Sikkert rart med flytting etter 11 år, et kapittel er over. Kan du ikke ha katt dit du skal flytte? Likevel, bra du har fått solgt – slik er alltid spennende. Har snart bodd her jeg bor i 12 år, de årene har virkelig gått fort. Tid!
      Kjedelig å bli syk, håper du kommer deg fint nå. <3

      1. Har vært både kjedelig og langvarig med å være syk, virkelig en hard tørn! Men kommer seg dag for dag…
        Ja, er spennende tider fremover og mye å ordne opp i…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg