Noen januardager…

Godt å ha slike bilder å se på, og huske på at januar går an å bevege seg ut i,  og man får se solen…

Om å gjøre å ha tid til det mens det enda er lyst.

Bildet over er fra en helt ny dagshytte som har blitt bygget fint til i terrenget på en tursti, kystpasstursti.

Rambogen som er navnet her har jeg gått noen ganger , men første gangen etter at hytten ble påbegynt.

Det er noen helt make rundt om i kommunen og flere skal det bli…

Alle turgåere kan bruke disse, og tenker at  hyttene kommer til å bli godt besøkt. Synes folk flest er flinke til å komme seg ut.

Det var søster på bildet her og jeg som tok turen denne uken. Fordi det var tid og vær.

Jeg har hatt fri noen netter og har fått brukt dagene til litt av hvert…

Rydde og vaske bort julen , kjørt med boss, førstegangsbesøk i  ny hytteleilighet , bl.a.

Bildet her er fra førstegangsbesøk i ny leilighet. Da fikk vi,- tre av oss søstre -,en aldri så liten pratestund om stort og smått…

Gårdsdagen var jeg hos eldste sønn sin familie som har vært bortreist i julen. Den aller minste hadde brukt tiden godt og  lært seg mange nye ord, til og med på dialekt…:)

Før jeg gikk fikk jeg lest godnattbok og det er jo en farmortillitserklæring…

Da er det snart tid for å komme seg i bilen til ny arbeidshelg, det regner og blåser fra alle kanter, men siden jeg sover bort de neste dagene er jeg ikke så værsyk …

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg