NOE Å GI BORT….?

 

Et dårlig bilde, så litt bedre ut da det lå på finn…

Jeg prøver å begynne å få bort noe av det jeg ikke skal ha med når jeg flytter …

Fordi det kan ta tid om man vil gi bort og selge. Denne saken her var borte på et blunk.

Det er noe gammelt som har fulgt meg i endel år , men hvor gammelt det er eller hvem som har hatt det hvor lenge før meg vites ikke.

Speilet var veldig tungt forresten.

En mann var snar med å hente det, om han så noe verdifullt med det eller det var annet som fenget vet jeg ikke, håper bare ikke det er noe verdifullt jeg har gitt bort…:)

Denne gi-bort-saken derimot skal vel bli mitt mareritt. Den var klar til henting i formiddag, jeg hadde til og med vekkerklokken på…

Men ingen kom…

Han gav hvertfall beskjed, men fy så irriterende å ha slikt stående i gangen på ubestemt tid.

Jeg kikket inn på finn i natt og ble sittende lenge og nysgjerrig kikke på alt som skulle gies bort i min del av landet og det er slett ikke lite . Man kan møblere mange hjem gratis for å si det slik…

Forøvrig håper jeg bare noen har bruk for denne sofaen og for “styggeskapet” mitt…

Styggeskapet er døpt for det, ikke fordi det er stygt men mine barn synes det…:)

Jeg er egentlig litt glad i det, så om ingen vil kjøpe det billig er jeg tilbøyelig til å ta det med…Tror jeg.

Så får vi se om noen kommer og henter før jeg begynner å kaste, for det er virkelig en lettvint måte å prøve å bli kvitt ting uten å kaste…

5 kommentarer
    1. Fint om noen har brukt for det en ikke selv trenger lenger.. Vi ga mye til en sånn bruktbutikk som ansetter folk som trenger sysselsetting..da vi flytte 🙂 Ga bort noe etter mamma døde på finn og solgte en vaskemaskin.. Veldig fin den speilen/bordet..særpreg liksom..og sofaen ser god ut :)) Klem <3

    2. Jeg har ikke prøvd, men det sies at det er enklere å gi bort ting enn å selge det. Vet datteren til en gammel nabo, la ut på finn at folk kunne bare komme å hente fra leiligheten etter at familien hadde tatt sitt. I løpet av en kveld var det nesten tomt.

      Likte veldig godt det speilet ditt, har noe tilsvarende nede i kjelleren som skal opp når entreen er malt.

      1. Ja, helt klart, går fortere unna ved gies bort…
        Jeg finnes ikke glad i gamle ting, annet enn små gjenstander som er i familien i generasjoner f.eks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg