Mens vi venter…

Det er min siste feriedag i dag, og ferien min i år har “bare” vært hjemme…,

ingen Rhodos ferie og ingen Norge ferie for min del…

Det har vært travelt, folkerikt og fullt av liv i heimen i flere av de siste ukene …

Mens vi ventet på at svenskene skulle komme i juli, var det tid for å utforske en ny løype der min eldste datter bor…

Eller riktig nok 3 ulike løyper . Noen kreative ildsjeler hadde brukt Coronadager til å gjøre det mer interessant for store og små å bevege seg i terrenget. Det er på Askøy-Hanøy vi befinner oss.

Et sted i løypen ligger Åsenbua. Her var det tid til en god pause med aktiviteter både ute og inne.

Som dere ser er det ikke mye til julivær , vi hadde både regn, sol og vind på veien. Og det er betegnende for resten av måneden juli i år, bortsett fra noen få sommerdager…

Her entrer vi Hanøyklubben, og det blåser friskt.

Vi måtte både klatre og “rappelere” denne dagen og det er ikke for pyser akkurat…, men fin tur for både små og store , i alle fall om man greier å holde orden på de forskjellige løypefargene, for man trenger ikke gå alle tre slik vi gjorde.

Jeg var mektig imponert over de to på 4 og 8 år som uten sure miner greide en så lang og til tider ulendt tur. Vi brukte noen timer…

 

Denne siste uken i ferien min har jeg brukt  flere av dagene på stranden og hatt tid og lyst til å ta frem en bok og lese. Lenge.

Det har noen av dagene vært folksomt her men likevel mer enn god nok plass til å overholde avstandsregler.

Boken var absolutt verdt å lese, gir noen innblikk senere…

 

 

 

7 kommentarer
    1. Fint å kose seg ute og med familien.. og deilig å være ved sjøen 🙂 Vi har vært på noen småturer i nærheten av her vi bor.. har jo ikke vært utenlands di siste ti åra vi.. så det ble som det pleier etter jeg ble syk.. Koselige bilder i innlegget og flott “toppbilde” av deg <3<3

      1. Ja, har egentlig vært mye ute i sommer selvom…, alltid godt…
        Håper sommeren har vært fin for dere selv om det ble som det pleier…
        Tusen takk !

    2. Så herlig med turer ♥ Flinke dere, som gikk så mange løyper. Og været, ja, det er ikke til hinder for tur, men hadde jo vært kjekt om det var litt mer sommerlig kanskje 🙂 Ser flott ut uansett 🙂
      Jeg har ikke lest den boken, men har lest flere andre denne sommeren. En fin sommeraktivitet det 🙂
      Klem ♥

      1. Ja, synes vi var flinke alle den dagen…
        Du leser nok mer enn meg…, men jeg liker å få med meg etpar bøker om sommeren…
        Klemmer igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg