Litt turavkobling…

En dag denne uken hadde både søster og jeg mulighet for å ta en aldri så liten tur…

Som dere ser så var det litt kaldt og lurt å ha votter med…

Godt å gjøre annet enn å pakke og  vaske, som jeg for det meste har drevet med…

En dag med  turavkobling…

Før vi kom hitt på toppen av Ulrikken hadde vi gått en omvei. Men selv om den ble litt lengre enn vi trodde var det verdt det…

Kroppene tålte det, og her skuer søster fornøyd utover byen…

Trappeveien nedover igjen. Ulrikken opp og ned er en fin tur og man kan gå mange stier…

Eller bare trappeveien…

Denne dagen skulle vi finne igjen senter av Bergen. For det ligger inni skogen et sted der vi gikk…

Men denne dagen fant vi det ikke. Det er laget en markering , en statuett der hvor sentrum av Bergen befinner seg, og det er i et turområde man kan gå oppover mot Ulrikken

Finner det en annen gang…:)

 

6 kommentarer
    1. Ser ut som en flott tur, og godt med litt avkobling.
      Jeg har ikke vært på Ulrikken, og vet ikke om jeg noen gang kommer meg dit, men utsikten var jammen flott da ♥ Synd dere ikke fant midten av Bergen, men en annen gang 😀

      1. Du må på ulrikken engang:) Fin tur å gå opp og ned trappeveien, og ikke så langt selv om man kommer opp i høyden på kort tid nesten bare med å gå trapper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg