Julaften som planlagt?

Ble det julaftenfeiring slik vi alle planla i storfamilien eller…?

Den siste uken regner jeg med at flere enn meg har gått med litt høye skuldre…

Min datterfamilie fra Stockholm kom til lands uten noen problemer, da pustet jeg litt lettet ut…

Men uvisst hvem som var friske eller ikke på selve dagen , eller hvem som tror de er friske og likevel får en positiv test…

Det har handlet mye om testing i vår familie, for vi er mange og vil være trygge på å være sammen…

Som en av mine sa: “Nå vil jeg bare at julekvelden skal komme …”

Vi var av de heldige, og feiret julaften hos eldste sønn. I år var alle mine barn sammen, og de to minste av mine barnebarn.

Som vanlig mat for både kjøttspisere og andre…

Og dessert for alle, den beste jeg har smakt og ikke jeg som har laget…

Jeg druknet den som vanlig i rød saus…:)

Timene forsvant fort og de to minste gjorde virkelig ikke mye av seg. Første jul for Magnus på 6 mnd, han var våken de fleste av timene vi var der, men like blid som alltid…

Ailo hadde mer enn nok med å ta i bruk alle julegavene han fikk

Man måste titta litt i spegeln når man får dragedrakt i julgave…:)

Fra mormor fikk han bl.a en blokkfløyte som jeg håper han blir like flink å spille på som sin mor…

Vi 9 som var samlet hadde en  veldig koselig julekveld  sammen og jeg håper at de fleste rundtom i hjemmene også hadde det.

Senkveld dro bare yngste sønn og jeg hjemover, de andre ble igjen til i dag. Det hadde kommet nysnø og  det tror jeg er mange år siden på en julaften?

I dag, kveld og kanskje natt tenker jeg kikke innom til mange bloggere, jeg er nysgjerrig på hvordan andre sin julekveld var…

8 kommentarer
    1. Hei🎄Eg hadde ein fin Julkveld også👼Var hjå minste broren min og resten av søsken mine m/fam👍Kosa oss samand🤩God Jol vidare te deg og dine. Klem❤

    2. Så fint å høre du fikk samlet alle dine 🙂 Og det liksom litt PUH! Så er det spennende å se om folk er like friske ETTER jul… Høres ut som ALLE skal bli syke en eller annen gang. Men nå har det vært jul, koselig og fine samtaler, god mat og spill 🙂 I morgen blir det tur i lufta med venninne 🙂

    3. Så koselig at det blei en vellykka feiring! Flotte bilder – og til og med snø (her har vi altfor mye….)! Kos deg med julen videre! Klem <3

    4. Det høres ut som dere har hatt en fin jul, og det er bra. Mange som har måtte sitte i karantene, det er jo ikke noe kjekt. Jeg har vært hos min datter med familie, og det var veldig koselig.😍

      1. Ja, har hatt , og har det fremdeles fint… Nei, kan ikke være kjekt å sitte i karantene, og er veldig glad for å ha sluppet unna det…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg