Ikke glem…

Hva skal man ta med seg når det ikke bare er meg som skal hit…?

Den minste bærer noen ting selv, for to busser og bøtte og spade må jo være med…

Gårdsdagen stemte nøyaktig med været som hadde meldt litt utpå dagen.

Jeg greide  å lokke de med bort på min plass, til sletten med svaberg og nesten helt fritt for folk.

Da jeg hadde rigget meg til og letet etter solkrem, var den bortevekk, rett og slett glemt igjen hjemme.Hadde jeg vært alene hadde jeg returnert, men heldigvis hadde datter husket…

Er du på stranden og har glemt solkrem, ikke bare la det stå til, da får man heller spørre tynt om å få litt hos andre. Synes jeg…

Så kom de tre andre vi ventet på…

Nehei! Jeg skal ikke bade!

Ja, ja, får hvertfall bløtlegge beina…

og hvem er det som kaster seg uti

Jo, det var mammaen, eldste datter.

Og bare så det er sagt. Det var riktig så kaldt her, det er jo rett i havet…

Vi drar hjemover og møter sønn/bror/onkel. Han har tatt turen , men ikke til stranden, han dro rett hjem og slappet av med kaffe og is….

Etter middag drar vi på innhøsting… Det er MYE blåbær i år, så finne frem boks å plukke. Gøy når man slipper å lete etter…

Til kvelden når jeg vatner høster jeg inn de aller første tomatene mine…

I dag venter vi også litt på været, men vi har et prosjekt…

Ailo har allerede kledd seg i morgen-vær-modus, så nå er det tid for å starte dagen uansett vær…

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg