GODT NYTT ÅR!

Det siste dagene har det vært stille her i huset…

Svenskene dro hjem, fornøyd med å være her i juledagene…

Blomst og kort tyder hverfall på det…

De har fått være sammen med mange de ikke har sett på en stund , fått fartet litt rundtom med bilen min når jeg har sovet bort dager, og til og med fått boltret seg i fint og  kaldt vær med snø.

En av dagene dro jeg sammen med de to yngste mine på en passelig tur,

for en som ikke har vært så ivrig til å komme seg ut i det siste, meg selv altså…

Denne dagen var det ikke lett å holde seg på beina, glatt som det var med is og snø

og jeg måtte gi tapt etpar ganger…

Ingen store skader heldigvis…

Litt farlig utpå kanten her, men vi gav oss tid til å ta noen bilder selv om vi ikke kom oss hjem før det ble mørkt.

Travle og folksomme dager har blitt rolige. Nyttårsaften  likeså. Jeg og mor  hjemme,

hun som mot alle odds overlevde året og er på en lang bedrings vei…

Nå er alt tilbake til normalen ,

eller kanskje ikke…

Ingen vet vel hva som hender i et helt, blankt nytt år?

Ønsker  alle et GODT NYTT ÅR!

19 kommentarer
    1. Godt nytt år Eli! Kjekt at dei har kost seg! Ps eg går med brodder på , i markane og på veien viss det er glatt. Då er det kjekkare å gå😃

    2. Godt Nyttår Eli min venn, savner deg, men wr glad for at det går bra med mammaen din og at du har fått være masse sammen med dine kjære💖
      Ønsker deg et riktig Gidt Nyttår, så håper eg på tur med deg snart og gode samtaler.
      God klem.

    3. Så hyggelig å være sammen med familien. Ja, Vi vet ikke hva som skjer i fremtiden. Håper at det ikke flere dårligere hendelser.
      Godt Nytt År;)

    4. Godt Nytt År til deg! 🙂 Nydelig bukett du fikk av svenskene. Tenker de fikk god forpleining, så den dekorasjonen var nok vel fortjent. Bra at de setter pris på mors/svigermors gjestfrihet! Det er usikkert føre mange steder nå. Her i Oslo er det mest sørpe, men enkelte steder er det også glatt.

    5. Riktig godt nyttår til deg. Fine, frise bilder, men hørtes nesten litt skummelt ut at turen ble utfordrende for deg, men bra ingen stor stor skade. Får håpe moren din blir med deg gjennom året som kommer. Disse mødrene. God klem <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg