GODT NYTT ÅR

Dette er vel det meste jeg har skålet med for å ønske det nye året velkommen…

Ingen sterkere saker for min del…

Selskap hadde jeg da jeg så på fyrverkeriet, men som jeg har opplevd før, våkner de til helst noe senere en nyttårsaften…

Jeg har vært på jobb og det ble sen morgen i dag. Kl ble 17 før jeg hadde sovet nok.

Heldigvis har jeg opptak av julekonserten i wien, den vil jeg jo ha med meg!

Tenker lage frokost og høre litt av konserten før jeg drar avgårde på nattevakt igjen.

Jeg har rikelig med sjokolade med meg inn i det nye året og januar blir slett ikke sukkerfri for min del…

Sjokoladen i glasset er laget slik: Smeltet mørk sjokolade, eller en blanding av mørk og lys , som jeg valgte, 2 plater.

Blandet oppi en håndfull marshmallow, dumle, peanøtter og tørket tranebær.

Settes i kjøleskap til den er stivnet og knekkes i biter.

Ikke alle som likte dette like godt som jeg, min sønn sier at hjemmelaget er aldri så godt som kjøpesjokolade…

Ønsker hermed alle et godt nytt år, håpet er mer fred i den store sammenhengen, mindre bekymringer i hverdagen, kjenne på at livet er godt å leve hver dag selvom…

og ellers les talen til kongen, jeg henger meg på den, kongen er en god mann…

 

7 kommentarer
    1. Hjemmelaget sjokolade ser godt ut:)
      Ja, det er vel slik når man har en slik jobb at man ikke velge å være hjemme selv jul eller nyttårs aften. Men en fin jobb likevel.
      Godt Nytt År:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg