En lykkens dag…

I dag har vært en lykkens dag og jeg har i grunnen ikke gjort “det skapte grann”…

annet enn å gå rundt å smile…

Etter noen lange, nervepirrende ventedager og netter kunne jeg slippe jubelen løs i morges…

Min første farmorgutt ble født …

Han er selvsagt, som de 3 andre barnebarna mine,

det vakreste som finnes!

Jeg skulle gjerne vist han til all verden, men det får være opptil mammaen og pappaen å gjøre…

Her i hagestuen var det litt av ventingen fant sted, på dagtid

På nattestid var Lucinda Riley med meg da også…

og kanskje neste år kan han sitte sammen med meg og de tre andre guttene her…,

han er jo et sommerbarn…

eller løpe rundt her og vente på kalvene som kommer…

Her er vakkert om dagene før gresset blir slått…

Magnus er navnet på den helt nye gutten, og jeg vet om en oldefar som hadde vært utrolig stolt over det flotte navnet som er et av hans navn…

 

8 kommentarer

Siste innlegg