En dag i morgen…

En heldig gutt fikk dette som en av mange gaver i dag…

På baksiden av dette myke saueskinnet har han et minne for  livet fra bessmor og bessfar som kommer fra Prøysentraktene, for der ska du få en dag i mårrå…

 

Farmor-meg selv, var storfornøyd med at gutten ble døpt i dag,

og ja, vann fikk han i håret og satte i et lite “gaul”,

ellers var det to “eksemplariske dåpsbarn” i dag som ble døpt…:) For i kirken var det forbausende stille…

 

Etter dåp dro vi til fine omgivelser og feiret dagen med god mat og drikke…

Her fra inngangspartiet i lokalet der vi tilbrakte noen timer sammen…

Jeg får si som en søster i dag at denne uken har jeg spist kaker hver dag, …

jeg har spist for mye av alt egentlig…:) Dag og natt…

I tillegg til å spise kaker har jeg  vært på søsterbesøk denne uken og fått servert godsaker, bare fordi anledningen bød seg i timeplanen min, og det er godt å få litt søsterpratpåfyll …

Har dere husket å plante løk forresten? Innimellom regnbyger denne uken, for det har vært myyye av den sorten, regn og vind…,

Så har jeg greid å få disse i jorden, i håp om en ny vår…

Bilde fra en kort tur mellom to nattevakter, sammen med to som sa ja på sparket, for man må løpe mellom regnbygene nå , og komme seg hjem før det blir mørkt…

Takk til alle som har gjort  uken min fin , for korte og lange samtaler, for alle små og store øyeblikk…

Ønsker alle som leser en god dag i morgen!

 

8 kommentarer
    1. Gratulerer med dåpen. Så herlig det da. Og med masse god mat og besøk til familien.
      Ja, det regner mye nå i det siste, men solen skinner litt innimellom.
      Jeg har ikke plantet noe frø. Jeg har ikke plass på blomsterbedet:)
      Ha en fin dag til deg:)

    2. Gratulerer til dere med dåpsbarnet. Høres ut som uken din har vært fin. Og ja, noen ganger får god mat god plass, men andre ganger er det ikke slik. Riktig god uke til deg også <3.

      1. Tusen takk! Ja, det ble litt komprimert med matinntak denne uken. I dag har jeg ikke engang spist sjokolade til frokost, som jeg alltid pleier…:)

    3. En flott uke med forskjellig innhold for deg! Så herlig! Og løker har jeg visst ikke satt, nei…….! Første høsten på mange år at jeg har landa og har lyst til å gjøre litt sånn forskjellig hjemme….! Klem <3

      1. Kanskje du rekker det likevel, å sette løker før frosten kommer… Er så kos når de dukker opp til våren…:)
        Godt å lande… Klemmer igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg