Bunadsoppfordring…., og en sovende mann…

Mitt siste bunadsbilde.

Jeg har ikke brukt denne fine siden en konfirmasjon for 3 år siden…

Synes selv den er veldig fin, men “noe herk” å ha på seg…

Min oppfordring til bloggere og andre er å ta bilder av bunader i morgen/dag.

Det finnes sååå mange fiiine!

Jeg skal holde meg hjemme i morgen. Slik det har vært de siste årene…

Bare fordi jeg liker det slik…

Jeg sover litt frempå, og lager mat til de som har begynt dagen tidlig…

Selvsagt BURDE jeg strengt tatt fått bunaden på meg og gått til byen.

Det er et formidabelt vær i Bergen til det…

Men jeg overlater det til andre, blant annet han som har funnet seg en seng her i natt og skal få dressen på seg i morgen tidlig…

Så stille som han kan… Det har han lovet…

Jeg skal sove i natt og jobbe de neste tre nettene og da vil jeg helst at morningen og formiddagen foregår så stille som mulig…

Ta bilder av bunader da dere!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg