BLÅ dager og netter

 

En uke med fantastiske blåfarger og lys både dag og natt…

 

 

Dagene har vært hektiske som desemberdager pleier være…

Jeg hadde som mål å komme i havn med julegavene før tredje søndag i advent,  men noen småting mangler jo…

Grunnen til å ville bli ferdig med julegaverushet er at det skjer så mye annet, og jo eldre en blir jo mer “var” blir en for stress… Synes jeg.

Huset har begynt å bli befolket av de jeg skal være sammen med i julen, og flere vil komme i dagene som kommer. Jeg har forflyttet meg til en annen “sovekupe”, for her kom noen svensker og “okkuperte” soverommet mitt…

Og ellers driver jeg og øver meg på dette nye på blogg og har ikke riktig bestemt meg for å være med eller ikke.

Jeg prøver en stund og kjenner litt på magefølelsen…

 

Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer
    1. Vakkert og blått 🙂 Ikke kjøpt gaver enda..men gjør det i morgen kanskje, skal bare ha 4-5 stk :)) Du må jo fortsette å blogge..syns det går greit å lage innlegg nå..litt mer pes å følge med hos andre..men går seg til det også 🙂 Kos deg med dine i førjulstiden <3

      1. Du har helt sikkert rett…, jeg er bare så ufattelig dårlig på alt nytt rent teknisk…, men heldigvis er min datter hjemme nå så hjelpen er ikke langt unna…Håper du og koser deg i førjulstiden

    2. Det er mye fint lys på denne tiden. Og så høres det koselig ut at at huset holder på å befolkes. Her skjer det ikke før til helgen. Det er sant, en må legge vekk stresset etter hvert. I tillegg har jeg omtrentlig all handling igjen, så skjønner ikke riktig hvordan det skal løses. Men en eller annen løsning blir det.
      Håper du velger å fortsette bloggen din. Jeg er ikke flyttet ennå, så vet ikke hvordan den nye veden er. Bloggen min er nok så bittelite, at den er nesten ikke registrert – men tenker å være med i fortsettelsen. Håper dere jeg liker å følge også blir med. Ønsker deg en fin førjulsdagene <3.

      1. Ja. og ja:) Jeg prøver virkelig å ikke stresse, men når det skjer skylder jeg på alderen…
        Jeg får prøve meg frem i den nye verden, men med mye hjelp fra min datter så får vi se hvor lystbetont det blir videre…
        Takk og i ligeså

      1. Jeg får håpe det går seg til for de fleste, og jeg innrømmer at jeg hatt vært hjelpesløs uten min datter her til å ordne meg inn og ut og vet ikke hva…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg