REISESYK..

Jeg pleier dra på utenlandsreise noen ganger i året, men jeg er alltid litt reisesyk, og jeg liker ikke selve reisen til målet, men synes det beste er å komme på plass. Så grytidlig i morgen drar hun som ikke kan engelsk og hun som ikke har orienteringssans avgårde til London. Så får vi håpe vi treffer på hun som kan alt, og reiser fra Stockholm senere på dagen.

Vi skal nok greie oss … Jeg flirer når jeg tenker på min mor og meg som skal ligge i dobbelseng i 4 netter. Vi har ikke reist på utenlandstur før sammen , og sist vi lå i samme seng var da jeg var tenåring .Da hadde vi en av barnesykdommene, og var forferdelig syke…..

Det er i alle fall koselig med reisefølge, vi har en lang liste med gjøremål og håper vi får sett og gjort en del av det ,de neste dagene…

Jeg blogger  om det når vi kommer tilbake….

12 kommentarer
    1. Elsker å reise, kunne godt ha tenkt meg å sitte på ett fly og reise langt avgårde akkurat nå! Håper du får en super uke! Ha en flott tirsdag videre;)
      Hadde satt utrolig stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

    2. Jeg er også skikkelig reisestipendet, gleder meg til sommer! Håper du får en fin tirsdag<3
      Hadde virkelig satt stor pris på om du ville titte innom min blogg, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar<3

    3. Kos deg masse …så at det var sol i London i dag iallefall…håper det varer mens dere er der :))
      Så får vi vel høre litt fra oppholdet og se noen bilder når du er tilbake håper jeg :))
      God tur :))

    4. Så kjekt å reise sammen, mor og datter 🙂 Jeg eier ikke stedsans, men har likevel greid meg ganske godt på reiser i inn og utland, både sammen med noen, og alene. Går så bra at 🙂 Kos dere masse sammen i London. Jeg er bare bittelitt misunnelig altså 🙂 Nei, veldig misunnelig faktisk 🙂 Ha det gøy, og se det dere når 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg